29 Ekim 2014

Miley Jab Hum Tum – Türkçe Altyazılı Sahneler






 * * * 


Miley Jab Hum Tum
(Senle Ben Tanıştığı Zaman)



Miley Jab Hum Tum Star One kanalında yayınlanmış olan gençlere yönelik bir tv dizisidir. 22 Eylül 2008 tarihinde yayınlanmaya başlamış, toplam 527 bölümden oluşan başarılı iki sezon sonunda 19 Kasım 2010 tarihinde ekranlara veda etmiştir. Dizi okul yıllarında başlayıp ömür boyu devam eden aşk ve arkadaşlık ilişkilerini konu alır. Dizinin baş rollerini Arjun Bijlani, Rati Pandey, Mohit Sehgal, Sanaya Irani, Navina Bole ve Jas Karan Singh paylaşmaktadır.




DİPNOT: Dizi Sanaya Irani’nin eşi Mohit Sehgal’le tanışmasına vesile olmuştur efenim. 

4 yorum:

  1. Neden bu filmi izleyemiyorum yaa sanaya yi takip edemiyorum hint de bilmiyorum sırf bu Sabah ve burun için Hindistan gidicem yaa

    YanıtlaSil
  2. Bide burun ve sanaya Türk bayan oyuncu ararsanız sizinle şansımı denemek isterim sırf sizinle vakit geçirmek içn Hindistan gelirim

    YanıtlaSil
  3. Yaaa ben bu Hint dizilerine ve filmlerine ölüyorum özellikle aamir khan ve sanaya İrani ye dizilerine ve filmlerine yaa çok seviyorum bu kanal 7 sayesinde daha çok bağlandım

    YanıtlaSil
  4. Yalvarırım yalancı bahar dan sonra bu dizi oynasın lütfen

    YanıtlaSil